Blog
Dwie największe poznańskie marki podpisały umowę o współpracy
Pierwsze efekty współpracy można było zobaczyć już podczas poznańskiej premiery nowego elektrycznego modelu Volvo EX30, która odbyła się w stadionowym klubie B17. To wtedy szerokiej publiczności zaprezentowany został najnowszy eko-samochod z marki Volvo. Co ciekawe specjalnie na tę okazję szatę graficzną samochodu zaprojektował najbardziej znany poznański twórca street artu Noriaki.
„Volvo Karlik i Enea Stadion to dwie znane i dobrze kojarzone marki z regionu. Nasza synergia jest więc naturalnym zjawiskiem. Będziemy wspierać się w wielu wymiarach i razem komunikować naszą ofertę, by zgodnie z hasłem napędzać się dobrą energią do działania” – mówi Małgorzata Sak, dyrektor ds. hospitality Stadion Poznań sp. z o.o.
Kolejną energią do działania jest zapowiadany na 15 i 16 czerwca koncert Dawida Podsiadły na Enea Stadionie. Firma Karlik, będzie motoryzacyjnym partnerem największej imprezy rozrywkowej organizowanej w Wielkopolsce w 2024 r. a sam artysta na koncert przyjedzie właśnie Volvo.
„Niezawodność, solidność i innowacyjność – te słowa idealnie opisują nasz sposób działania. Szukaliśmy partnera z regionu, z którym, opierając się na tych filarach, stworzymy niezapomniane wydarzenia – sportowe, muzyczne, rozrywkowe, a także edukacyjne np. w zakresie elektromobilności. Mamy wspólne cele. Do zobaczenia na Enea Stadionie!” – mówi Urszula Łaszyńska Dyrektor ds. PR i komunikacji Volvo Firma Karlik.
Nowa strategia Enea Stadionu skierowana jest do grupy odbiorców oczekujących najwyższej jakości podczas wydarzeń rozrywkowych, sportowych, społecznych, kulturalnych, naukowych i biznesowych –większość z nich oznacza rekordy frekwencji w mieście i regionie.